torsdag 14 mars 2013

Torsdag 2013-03-14

Heej!

Idag har jag varit i skolan och vi har haft multiplikation´s -prov! Äntligen har jag klarat 8:an´s tabell! Nu kommer jag till 9:an och den vet jag att jag kommer klara. Till mat fick vi pannkaka med sylt....Det är EN av de godaste sakerna! Idag slutade vi kl:10 i 2.När vi åkte hem så skulle jag rida. Jag red som vanligt på Elva. Jag red på ridbanan men kunde inte galoppera för att det kom tre hästar till...Och vi väntade på att de skulle gå för att jag skulle kunna galoppera, men de väntade på att vi skulle gå så att ena tjejen som inte vågade galoppera när vi var där!Så när vi gick hem så gick de hem! När jag kom hem duschade jag och sen skrev jag på bloggen=D...Nu ska jag se på Plus+ så...!

Puss och kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar