onsdag 2 januari 2013

2013-01-02 Onsdag

Hej!
På morgonen idag vaknade jag.Då så klev jag upp & satt mig vid matbordet för att äta frukost.Det var mums!Jag åt macka & drack obay .Sen har jag två marsvin också & deras bur skulle städas!Det är jobbigt när den behövs städas men jag älskar de ändå!!Sen satt jag mig vid datorn kolla lite på bloggen & föresten jag har en bästis som heter Johanna & hon har också en blogg som heter www.johanna-02.blogspot.com. Den kan ni också läsa!Men fortsätt gärna läsa min blogg också!!Nu har jag kollat på bloggen en stund & så ska sätta mig och kolla på en film som heter LARA CROFT TOMB RAIDER THE CRADLEBOF LIFE;)Den är bra!Efter den så har min mamma laga mat!Det blev rester sen igår.Nu sitter jag bara och väntar på att min bästis och hennes kompis m.m ska komma & hämta mig!För vi ska åka till Citygross med ridskolan & inventera! Ska bli jättekul!!När jag kommer hem kan jag skriva lite om hur det gick & så!'
Om ni vill veta lite mer om mina marsvin är det bara att skriva det i kommentarfälltet!Så gör jag ett inlägg om de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar