fredag 11 januari 2013

Första helegen efter lovet!

Hej! 

Nu har vi gått en hel vecka efter jullovet!Så nu är det helg!!Gud vad skönt!Idag har vi slutat 10 över 1 för det är Fredag.Vi har bytt "fått nya" platser.Så nu sitter jag bättre än förut tycker jag!Skönt!!!I helgen så ska jag kanske vara med min bästis Johanna!I tisdags tror jag det var men iallafall så då skypade jag och Johanna!Och då kom vi på att vi kan ge varandra ett smeknamn!Och då fick jag heta muppen och Johanna fick heta mongolin!;)Men först idag så hade vi multiplikation och jag har sexans tabell!Klarade den också!Nu sitter jag bara och skypar med mongolin;)Och samtidigt är jag inne på www.stardoll.com!Jag älskar Stardoll!!!Ibland är jag inne på www.youtube.com.Jag älskar musik!!MINA idoler är maddi jane,taylor swift och demi lovato!!!De är asbra:)Men änsålänge går skolan BRA!

Kram på er!!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar