fredag 29 november 2013

LOVADE!

Heej!

Som jag lovade skulle jag ju skriva lite mer idag än vad jag gjorde igår.... Jag tänker börja med att berätta om min dag:

Fredag 29/11- 2013

Idag har min bästis Johanna varit ledig för att hon ska till Stockholm Horse Show! Jag vill också vara ledig men men det blev faktiskt en JÄTTE rolig dag idag! Jag var med två kompisar som heter Linn och Tuva de är SKIT schysta! Först var jag och Linn utanför skolan och höll på att ta kort på när vi kasta upp löv och så! ( skit kul ) Sen kom Tuva och skulle egentligen gå hem. Men hon stanna och då fick hon också vara med mig och Linn!  Sen blev det bara så att vi var med varann. Vi snacka först sen ringde vi tre kill-komisar och vi spelade fotboll tillsammans! Det var sjukt kul! Imorron har vi tänkt att åka och bowla. Hoppas jag vinner! =)

Älskar er!!!!! PUSS OCH KRAM<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar