lördag 30 november 2013

30 NOVEMBER 2013

Heej!

Idag har min dag varit ganska lugn emot igår men det var roligare igår än idag! Jag har mest setat framför datorn och kollat på 3 olika filmer. Man kan se de på www.swefilmer.se Där kan man hitta alla olika sorters filmer komedi, romantik, familjemys och mycket mer! De filmerna jag kollade på var: Prom night sen såg jag Lol och efter den såg jag Just Wright. Alla tre är skitbra!

Men vad har jag mer gjort?.... Jag har typ fikat och ätit lunch och då åt jag och min bror tacos från igår. Mums... Min dag har varit helt trög!! Önska jag kunde hitta på mer men i övermorgon så åker jag hem till mamma och där finns det mer roliga saker att göra än hemma hos pappa! =)

Ikväll så jag och min bror åka och köpa godis. Det är redan koooool svart ute sedan klockan 4! Längtar tills det börjar bli lite ljusare ute på kvällarna! Snart blir det mys med mat ( vet inte vad ) och läsk. Ha en riktigt skön lördagkväll allihopa!

( jag har skit ont i huvudet antagligen för att jag har setat framför datorn nästan hela dagen! )

Älskar er puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar