söndag 1 december 2013

1 DECEMBER 2013

Heej!

Idag har min dag varit lika slappig som igår fast jag har inte gjort lika saker! Jag och min bror har kollat på en film men kommer inte ihåg vad den hette. Den var asss rolig och bra!! Sen badade jag i vårt badkar hemma så jag fick slappna av riktigt ordentligt. Det var jätte längesen jag gjorde det så det kändes som jag svävade... Efter det fikade vi ( familjen ) det var gott men ändå inte så mycket. Imorron åker jag till mamma och jag ska rida och jag ska gå i skolan. Skönt att träffa mamma igen och Zigge igen men skola= sämst!

JUSTE!
Vi har ju skaffat hund hemma hos mamma för typ 6-7 veckor sedan! Jag kommer inte ihåg om jag har sagt det till er förut i ett annat inlägg? I alla fall så heter han Zigge och är en Lagotto Roagnolo ras=) ( vattenhund kan den också kallas )

Efter jag har gjort detta inlägg ska jag nog gå in på www.howrse.se Prova det ni oxå!!

Kram på er! LOVE YOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar