fredag 4 april 2014

Hej!

Heej!

Nu är jag hos min bästis Johanna. Vi sitter och chillar framför datorn efter att vi joggat 3 km. Fy faaan vad jobbigt det var. Men men vi kämpade på bra! Skönt med naturen och så, vi sprang i Frostbrunsdalen för er som vet vad det ligger♣ JAG joggade igår oxå, bara jag utan Johanna för hon skulle rida. Fast då joggade jag 4 km.

Nu har ju jag varit sjuk så jag har ju mest sovit hela tiden. Så därför har jag inte lagt ut nått inlägg. Hoppas ni fattar att det har varit tungt då eftersom jag bara har sovit hela tiden och det hade inte blivit några bra inlägg♥ Imorn ska jag och Johanna antagligen sova med varann så då blir det kanske inte heller så "många" inlägg. Men nu måste jag och Johanna göra nått annat för vi kan inte sitta framför datorn hela tiden och inte säga något till varann. Om ni förstår!♥♥♥

Kram!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar