fredag 25 april 2014

Nu ska jag förklara en sak...

Heej!

Jag har ju sagt att jag har haft det väldigt tufft på sistonde och jag har ju även sagt att jag ska förklara varför... Så nu kommer ni få veta varför.

Jo asså i den åldern som jag är i så händer det mycket med kroppen. Som t.ex man är påväg att få mens och man kommer in i puberteten. ( de flesta gör det alltså av tjejerna ) Och ja jag är i den perioden nu. Och man tycker allt är dåligt man är ledsen för allt, blir sur för allt oavsett vad. Och i det här kan man även bli självmordsbenägen för man är så ledsen/sur. Jag har sånna känslor nu. Jag vill ta livet av mig MEN nu har jag pratat med en kurator så det blir bättre och bättre för varje dag som går...

Ja det var väl det men antar att vi ses imorn.

PUSS ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar