lördag 22 mars 2014

Heejsan!

Heej!

Nu är det äntligen helg och snart ska jag ringa min bästis och fråga om vi kan vara! Jag tycker att jag har bloggat ett tag nu och ännu inte visat vem jag är så här får ni se! Jag och min familj har en hund som heter Zigge. Ja och där är han också! Han är en lagotto och är ca 8 månader. Han fyller år samtidigt som min brorsa för ja han föddes ju då...

Jag är 12 år och bor i Borlänge. Mina föräldrar är skilda och en bor i hus och en längenhet. Jag rider på ridskola och har även två hästar hemma. De heter Elva och Dropi och båda är Islandshästar. Jag och min mamma älskar hästar och min bror och pappa älskar fotboll. Min låtsatspappa, ja han älskar lastbilar☺ Och som ni har hört i typ varje inlägg så har jag ju en bästis som heter Johanna  och hon har även en blogg som heter www.johanna-02.blogspot.se och hon har också en Youtube kanal som heter Jordgubben Johanna . Båda två har ett mål att bli kända nån gång i livet genom blogg och Youtube. Fast mitt mål är ju att bli känd genom bloggen eftersom jag har ingen Youtube kanal.

Ja det var väl allt om mig så länge. Hoppas ni gillade inlägget och ni fick en bättre uppfattning om mig.

LOVE YOU! PUSS!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar