måndag 17 mars 2014

Läs hela!♥

Heej!

Idag/nu ska jag skriva ett LÅNGT inlägg eftersom jag inte har bloggat på ett tag!

  • Varför?
Jo nu ska jag förklara varför jag inte har bloggat! Jag har haft jätte jobbigt med skolan! Läxor, bråk, skit m.m Det har också hänt en sak men får tyvärr inte säga vad, men det pågår fortfarande... Det har även påverkat mitt humör ( det är INTE mens :)) Jag och min bästis bråkar mer och jag tror det är för att det som hänt har påverkat mitt humör! Ja jag mår inte heller så bra av det och det är väldigt jobbigt och därför har jag inte heller haft lust att blogga!

  •  Vad tycker ni?
Tycker ni jag ska ha en frågestund? Eller vad tycker ni jag ska skriva om? Snälla skriv i kommentarerna! För jag skriver inte heller för för jag vet inte vad jag ska skria om riktigt så skulle betyda SJUKT MYCKET om ni skrev lite förslag! Men nån gång kommer jag göra en *Tag om mig*

  • PUSS!
Puss och hejdå hoppas ni läste hela inlägget så ni förstår mig!♥ Hoppas också ni vet att jag älskar er men ändå jag hinner inte alltid skriva!... Men hoppas ni gillade inlägget och som sagt skriv gärna nere i kommentarerna!♥ PUSS & KRAM!♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar