lördag 22 mars 2014

Nytt!

Heej!

Nu har jag gjort om lite på min blogg. ( som ni kanske ser :)) Jag tyckte det blev bra men ni får JÄTTE GÄRNA skriva en kommentar om vad ni tycker. Och om ni inte vill säga vem ni är kan man välja att var anonym. Det kanske tar ett tag för er att lära er hitta alla mina inlägg nu och så men til vänster så får ni välja vilket inlägg ni vill läsa.

Sen får ni också skriva om ni tycker att jag ska ha en frågestund ( antagligen blir det de ändå☺) Jag skulle bli så sjukt glad om ni spred vidare min blogg liksom sa typ att de skulle börja läsa den eller nått så jag får mer läsare och får upp statistiken mer♥ Skulle betyda guld för mig och ni får gärna skriva om ni har det.

Jag tänkte också göra en fan-mail där mina fan kan kontakta mig på ett smidigt sätt. Vet inte riktigt vad den kommer heta men lägger ut ett inlägg senare om det. då kan ni liksom snacka med mig mer privat än i kommentarerna. Och där kan ni också ge tips om vad jag ska göra för inlägg. Och om du typ har en blogg kan jag göra ett inlägg och att mina läsare ska börja läsa just din blogg också eller kolla på din Youtube kanal, liksom ALLT. Hoppas att inte inlägget blev för långt men:

BYE BYE & PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar