lördag 27 juli 2013

Lördag 27-07-2013

Heej!

Imorse när jag vaknade och hade ätit frukost så satt jag mig och kollade som vanligt lite på datorn. Sen gick jag in på rummet och bäddade sängen. Jag vaknade rätt så sent så vi skulle äta mat efter jag fixat lite saker... Till mat åt vi spagetti och köttfärssås, jag tycker inte om köttfärssås så mycket så jag åt bara spagetti =) Efter maten gick jag ut och satte mig på en stol och läste i boken som jag skrev om i förra inlägget. ( alltså "Fem löser en gåta" ) När jag gjort det ett tag så ville min bror och min pappa spela YATZY så vi spelade det och MONOPOL tills det var dags för kvällsmat. Till kvällsmaten åt vi grillad hamburgare med bröd ( mmh vad det var gott för jag var hungrig ) Snart ska jag och min bror åka och köpa lördags godis så måste kila =)!...

Puss älskar er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar