söndag 28 juli 2013

Söndag 28-07-2013

Heej!

Idag har jag mått bra hela dagen. När jag vaknade gick jag upp och åt frukost. Efter jag ätit frukost gick jag in på rummet och bädda sängen sen satt jag mig lite vid datorn och kollade bloggen och howrse. ( http://se.howrse.com/ ) <-- Det är länken till howrse ifall nån vill börja spela det eller bara prova. Om ni börjar spela så kan vi bli vänner så om ni vill det skriv då tove0789 så hittar ni mig!= ;) Om ni har några frågor om hur man gör så skriv frågan i kommentar fältet nedanför texten... Efter jag hade suttit vid datorn en stund så skulle vi äta lunch för jag vaknade 12 och vi åt lunch 1. Till lunch blev det morotstuvning med falukorv. ( det är en av min favorit maträtter ) Mmh vad gott det var. Efter jag hade ätit så hade jag som vanligt inget att göra så jag satt mig vid datorn igen och kollade på ett program/serie som heter "Greys Anatomy" jag älskar nämligen det programmet/serien. Men sen var det dags snart för kvällsmat och då blev det grillat kött med potatis och beasås och sallad. Nu ska jag kolla på ett program som heter "Flyg 29 saknas"

Kraam! LOVE YOU<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar