tisdag 23 juli 2013

Tisdag 23-07-2013

Heej!

Min dag började med att jag var skit trött och bara ville sova men jag kan inte sova hela dagen. Lång tid av sommarlovet har gått och inte så många veckor kvar nu. Det ska bli spännande att börja 5:an, trodde jag aldrig i hela mitt liv skulle säga det. Till lunch idag har jag ätit spagetti och falukorv. Efter maten så loggade jag in på www.howrse.se det är ett hästspel som är jätte kul tycker jag och de flesta av mina kompisar tycker oxå det! Sen kollade jag på ett program som heter Fångad. Jag tycker det bara är bäst!! Men jag satte mig i min säg och bara vilade sen efter kvällsmaten, för jag var så trött och bara ville tänka lite. Jag kom och tänka på en sak som gjorde mig ledsen.. Det var BLOGGEN! Jag har svikit alla och... Nej jag vet helt enkelt inte vad jag ska säga mer men ( suck ) jag ska försöka göra allt jag kan för att inte bli en liten skitunge som bara ljuger för alla!!!!

Ps: Älskar er bloggen

PUSS OCH KRAM... FRÅN TOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar