torsdag 25 juli 2013

Torsdag 25-07-2013

Heej!

Idag när jag vaknade så tänkte jag att det skulle bli en bra dag och det blev det ( typ )en bra dag. Ja redan när jag vaknade hade jag ont i huvudet och mådde illa och det gör jag fortfarande!! Jag åt frukost och sen så la jag mig och vila... Jag sov i kanske 1 timme eller nått men när jag vaknade så hade jag fortfarande ont i huvudet, så jag gick och tog en alvedon och sen vila igen. Jag kollade lite på tv i sängen och jag fick bara ondare. Till lunch så åt jag voffla. Jag åt knappt nånting för jag var så trött!! Jag orkade ingenting å jag somnade på soffan. Det var LITE bättre då äntligen men på kvällen kom det tillbaka så nu ligger jag här i min säng och dricker vatten med ont i huvudet och illamående!! Nu ska jag bara vila resten av kvällen!

Puss hoppas ni har haft en bättre dag! Älskar er!!!<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar