fredag 16 augusti 2013

Fredag 16-08-2013

Heej!

Idag ringde mamma igen och väckte mig men idag klockan halv 7-7 för att nu ska jag börja vänja mig med att gå upp tidigt för skolan börjar på måndag!! När jag hade pratat med mamma ett tag så somna jag om=) Så jag vaknade klockan halv 9 typ. Då gick jag ner och åt frukost och sen ringde jag till Johanna och frågade henne om vi kunde vara med varandra?!?! ( och det kunde vi så hon kom klockan halv 11 ungefär. Vi gick till lilla stallet och var med två "hästar" ( de är inte riktiga utan som låtsatshästar men som "bockar" jag kan nog ta en bild någon gång och visa hur de ser ut;) ) Till lunch åt vi korv med bröd och sen spelade lite Sims. sen skulle Johanna åka hem och vi åt kvällsmat. Efter det så såg vi på tv och i reklamen skulle vi ut och fixa hagbyte för hästarna. Och då såg vi en annan häst som smitit ut förut vara utanför hagen så vi fick schasa in den igen. ( det var jätte svårt för det är bara ett föl och har nästan aldrig haft grimma inte kan man heller locka med äpple eller nått sånt. Men vi fick in henne till slut. Nu måste jag fortsätta kolla på det vi gjorde ( Wallander )

Kramiss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar