torsdag 1 augusti 2013

In till Akuten!!

Heej! 

Natten till idag ( torsdag ) så vi jag akut ont i magen så det gjorde så ont att vi åkte in till AKUTEN i Falun!! Jag skrek och skrek för det gjorde så ont och när vi kom in var klockan halv 2 ungefär... Vi började med att svara på lite frågor sedan fick jag ett rum. Och där skulle jag ligga och vänta tills det kom in en som skulle ta blodprov. När vi hade gjort det så skulle vi få provsvaren med vi fick vänta 3 timmar. ( ungefär ) Jag hade somnat till lite ibland för jag var så trött!! När de kom in och berättade provsvaren så visade de ingenting. Från klockan halv 2- klockan 6 var vi inne på AKUTEN när vi kom hem skulle mamma direkt till jobbet så hon var SKIIIIIT trött och jag med. Jag tyckte synd om mamma som var så trött och hade inte sovit på 33 timmar. När vi kom hem åkte hon till jobbet och jag gick och sov!! Jag var SÅÅÅ trött!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar