torsdag 1 augusti 2013

Onsdag 31-07-2013

Heej!

Idag har jag blivit väckt klockan 11 för klockan 1-halv 2 så ska jag och min låtsatspappa åka till Örebro och hämta mina låtsatssyskon. De åker med sin farmor och farfar från Kisa till Örebro så vi möter de där. När vi hade mött de där så fikade vi lite med saft och bulle utanför statoil ( stavning ) i Örebro. När vi ätit upp och pratat lite så åkte vi tillbaka till Borlänge och deras farmor och farfar åkte tillbaka till Kisa! ( Östergötland ) Det kändes som om det tog jätte lång tid tills vi var hemma igen. När vi kom hem var klockan 7-halv 8 så vi åt kvällsmat klockan 8 och sen så satt vi oss vid tv:n och kollade på en film eller nått som hette "mordutredarna" tror jag. Men snart ska vi lägga oss.

Pussiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar