onsdag 7 augusti 2013

Onsdag 07-08-2013

Heej!

Idag när ja vakade vet jag inte hur mycket klockan var men när jag hade ätit frukost så skulle jag vara med Johanna! Vi var hemma hos mig och vi spelade  Sims 3 husdjur ( vi ÄLSKAR det spelet!!! ) När Johanna hade åkt hem så gjorde jag inget speciellt förutom att bi SKIIIIIIIIT SURRRR!!!!!! Min dator startade inte så min bror fick hjälpa mig men den funkade fortfarande inte!! Tillslut efter 1 timme eller nått så kom vi fram till att prova rensa HELA DATREN MED ALLT JAG HAR GJORT PÅ DEN SÅ DEN BLEV SOM VI ALDRIG HAR STARTAT DEN! SÅ NU FÅR JAG GÖRA OM ALLLLLT!!!!!! SÅ NU ÄR DET PÅ 15% OCH DET HAR TAGIT 7 TIMMAR ( JAG HAR TAGIT TID PÅ DET SÅ DET ÄR SANT!!! ) ÅÅÅ DET KOMMER TA ÅRATAL!! NEJ MEN SÄKER 1 OCH EN HALV DAG!!!

Puss hoppas allt funkar bra hos er där hemma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar