måndag 5 augusti 2013

Måndag 05-08-2013

Heej!

Jag har inte kunnat skriva på fredag-söndag för att vi har varit borta ett tag och då tog jag inte med mig datorn! Jag vet att man kan skriva på mobilen men vi har gått ute lite så vi har mest mysigt! Men imorse när jag vaknade så skulle jag och min bror åka till pappa för den här veckan är pappas vecka. När vi ätit frukost och det jag brukar göra så skulle mamma skjutsa oss till pappa. När mamma hade lämnat av oss hos pappa så åkte hon och jobbade. Vi satt oss mest framför datorn och sedan åt vi lunch, åkte till kupolen för min bror skulle köpa nått tv-spel och sen åkte vi och hälsade på vår farmor! Vi kom hem kanske 2 någonting... Då skulle jag byta om till ridskolan! Jag har börjat i en nu grupp för jag hade gått förbi min förra grupp. Det var roligt att se hästarna igen för det var längesen jag såg de nu efter uppehållet!

Puss puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar