torsdag 22 augusti 2013

Torsdag 22-08-2013

Heej!

Nu när det här funkar ( hoppas jag!!! ) så ska man inte hoppas för mycket!! Men vi får hoppas att det funkar nu! 

Idag när jag vaknade så väckte pappa mig eftersom skolan började i måndags men det kanske inte ni visste eftersom mina inlägg har inte kommit ut på länge!! Alltid när jag vaknar går jag oftast upp och äter frukost och sen kollar jag på tv tills jag och min bror ska åka. Nu har jag börjat femman och det är mycket bättre lärare och annat som är bättre! ( och roligare ) Vi slutade klockan 10 över 2 och när vi hade slutat så följde jag med Johanna hem. Vi gjorde inget speciellt men när vi hade varit med varandra ett tag åkte vi till skolan och var där och bara hängde en stund. Jag ramlade och fick ganska stora skrapsår men det är bra nu men det svider ganska "mycket". När klockan ungefär var kvart över 5 så åkte vi skilda vägar hem till oss själva. När jag kom hem åt vi falukorv med pasta och det var gott för jag var jätte hungrig. Efter det kollade jag om det var något bra på tv och det var det så nu ska jag kolla på tv!

Älskar er! 

PS: hoppas det här funkar nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar