torsdag 15 augusti 2013

Torsdag 15-08-2013

Heej!

Nu har jag felsökt min datorn och det visade ingenting men efter det så bara fungerade bara helt plötsligt!=)  Så nu kan ni se vad jag skriver igen. Jo min dag började med att mamma ringde och väckte mig klockan 9. Direkt när jag vaknade så drog jag upp rullgardinen och sen gick jag ner och åt frukost. Efter det så satt jag mig vid datorn och spelade Sims 3 och kollade om det fungerade på bloggen med allt men det gjorde det inte. Så jag spelade Sims istället ( fast när jag hade spelat ett tag så gjorde jag en felsökning och sen ringde mamma och sa att jag och min bror skulle äta lunch) Vi skulle äta rester från matdosorna så jag åt spagetti och köttbullar. När jag ätit upp så spelade jag Sims igen =) Mamma slutade klockan 2 så hon kom hem ungefär klockan halv 3. Och när hon kom hem så skulle vi ut och rida i skogen. ( eller ja, jag skulle rida och mamma cykla brevid ( det är JÄTTE MYSIGT bland allt fågelkvitter och solen som skiner på en mellan träden ) Och att man kan prata med varandra! När jag kom hem så bytte jag om alltså jag duschade inte utan jag ska göra det imorn efter jag har ridit!!! Jag satt mig vid datorn medans mamma och min låtsatspappa gick ut i skogen och plocka svamp.( Kantareller ) När de kom hem skulle vi äta när de hade lagat mat efter de kommit från att plocka svamp. Jag var jätte hungrig och då var det tur att det blev god mat!!! Det blev korv och köttbullar tillsammans med typ karlbonara ( eller vad det heter ;) ) När vi ätit klart och dukat bort så gick jag och mamma ut och flyttade över Elva och Leffe till en "annan" hade. ( mina sköthästar, de jag rider och mamma cyklar ) Mamma gick in när jag stog och fyllde på vatten i deras vattenhink. Jag hann inte riktigt in innan det började regna. ( så jag var lite blöt när jag kom in ) Jag, mamma, min bror och låtsatspappa ska nu kolla på tv.

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar